Νέα από την Τριφυλία trifyliapress

  • *του Δημήτρη Κουτσούλη* *Αντιπρόεδρου δημοτικού συμβουλίου Τριφυλίας* Συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τις 7 Νοεμβρίου του 2014, οπότε και τέθηκε για πρώτη φ...

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Αποχωρεί από την πολιτική σκηνή

Αποχωρεί μετά από χρόνια στην πολιτική ζωή της πόλης της Κυπαρισσίας η κυρία Πηνιώ Βασιλοπούλου. Με μια ολιγόλογη δήλωσή της ευχαριστεί όλους τους δημότες που τόσα την στήριξαν με την εμπιστοσύνη τους. Η δήλωση έχει ως εξής:


"Προς τους δημότες του Δήμου Κυπαρισσίας και των Δημοτικών Διαμερισμάτων.
Αισθάνομαι την ανάγκη και είναι πολύ σημαντικό να σας ευχαριστήσω για την εκτίμηση και αγάπη που μου δείξατε στη μεγάλη θητεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση των 24 ετών που εσείς με φέρνατε πάντοτε με την ψήφο σας και 
βρισκόμουν σε υψηλές θέσεις εκλογιμότητας.
Είμαι υπερήφανη και έχω την συνείδησή μου ήσυχη για οτι έπραξα στο Δήμο και στα Διαμερίσματα για το συμφέρον της πόλης μας και των δημοτών χωρίςδιακρίσεις, δείχνοντάς  τους προθυμία και αγάπη.
Τώρα ήρθε η στιγμή ν΄ αποχωρήσω από την Τοπική Αυτοδιοίκηση (Δήμο Κυπαρισσίας). Ομως θα παραμείνω και θα ζώ εδώ στη γενέτειρά μου που τόσο αγαπώ, στην όμορφη Κυπαρισσία.
Πάντα θά 'μαι δίπλα σας και θα συμμετέχω σαν απλός πολίτης στις εκδηλώσεις του νέου ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ.
Ευχαριστώ 
Πηνιώ Βασιλοπούλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου